czwartek, 5 stycznia 2012

vogue.


Mam do Was pytanko.......
Czy kolekcjonujecie lub czasem czytacie Vogue lub Teen Vogue? Ja od pewnego czasu mam obsesję na punkcie tego magazynu. Uważam, że jest fenomenalny, a przez niektórych jest nazywany "Biblią Mody".

W mojej kolekcji znajują się dwa brytyjskie wydania Vogue ( z lipca i listopada 2011), jedno niemieckie wydanie Vogue (z grudnia 2011) oraz jeden Teen Vogue (czerwiec/lipiec 2011).







Vogue wydanie Brytyjskie ( lipiec 2011)




Vogue wydanie Brytyjskie ( listopad 2011)




Vogue wydanie Niemieckie ( grudzień  2011)




Teen Vogue ( czerwiec/lipiec 2011)




                                                                           xoxo, Alice






1 komentarz:

Ania pisze...

Zawsze chciałam zacząć kolekcjonować Vogue , ale szkoda mi 50 zł. Co prawda Teen Vogue jest tańsz... o 20zł. Ale za to przegladam stronę internetową Teen Vogue :D