wtorek, 7 sierpnia 2012

elle.

Będąc na wyjeździe wpadłam na pomysł, żeby zamiast "tradycyjnych" pamiątek, przywieźć sobie "Elle". Oczywiście z każdego kraju inne, wcześniej pokazywałam już Wam moją niewielką ( jak na razie ;)) kolekcję "Vogue". Niestety "Vogue" nie są publikowane we wszystkich krajach, tak więc postanowiłam także zacząć kolekcjonować zagraniczne wydania "Elle", które są jednak powszechniejsze niż "Vogue" :)



"Elle", wydanie czeskie

Z okazji osiemnasto lecia magazynu jako dodatek była bluzka ( do wyboru były cztery wzory ). Na opakowaniu było napisane, że jest to uniwersalny rozmiar, ale jak dla mnie to jest XL :) Sięga mi do kolan, dosłownie jak sukienka, bardzo luźna sukienka :) Ale jeśli się ją przewiąże paskiem wygląda całkiem nieźle ;)


"Elle", wydanie węgierskie

Do tego wydania była dołączona jakaś książeczka, niestety nie wiem o czym ;)



                                                      "Elle", wydanie serbskie

A do tego wydania była dołączona przypinka z cytatem Mick'a Jagger'a :)


"Elle", wydanie bułgarskie


"Elle", wydanie rumuńskie

                                                                 xoxo, Alice

Brak komentarzy: