sobota, 2 lutego 2013

b-day party.

Witam, witam ;3 Ostatnio nic nowego nie dodawałam, ale nie z braku wolnego czasu, gdyż teraz mam go baaardzo dużo (czyt. ferie :)), ale z braku weny :c
No ale może lepiej przejdźmy do właściwego tematu posta, a mianowicie przyjęcia urodzinowego. A więc, w ostatni czwartek urządziłam małe przyjęcie dla najbliższych koleżanek z okazji urodzin. Niestety nie wszytkie się pojawiły, no wiecie ferie- wyjazdy. Ale i tak uważam, że było całkiem przyjemnie i mam nadzieję, że dziewczyny podzielają moje zdanie ;) Może lepiej nie będę się rozpisywać, tylko pokażę Wam zdjęcia, których niestety nie jest zbyt wiele... no ale zawsze coś :)                                                                   
ENJOY <3

z moją Caroline ♥
 
 
 








jakość -.-, ale ważne że z Anią ♥
 
 
                                                                                                                         xoxo, Alice

2 komentarze:

Paulciak pisze...

Bardzo fajne zdjęcia <3

Blog bardzo mi się podoba ;D

www.facebook.com/KamilStochFanclub - lajk ?

alice pisze...

dzięki, dzięki ;*
Nie ma problemu, zaraz polubię ;)