wtorek, 5 lutego 2013

liebster award.

DZIĘKUJEMY HILO! A więc znowu zostałyśmy nominowanie do 'Liebster award' :3 Tym razem postanowiłyśmy zrobić oddzielnego posta, więc teraz moja kolej :)

1. W jakich czasach chciałabyś się urodzić?
Szczerze mówiąc, czasy obecne najbardziej mi odpowiadają.

2. Paski czy grochy?
Grochy są bardziej dziewczęce, idealne do wiosennych, delikatnych stylizacji, natomiast motyw pasków jest taki 'marynarski', idealny na lato. A więc uważam, że zależy od okazji i 'charakteru' zestawu.

3. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
Jak dla mnie idealne miejca na wakcje to: NYC,  Moskwa, Paryż lub Berlin.

4. Który film lubisz najbardziej?
Mój ulubiony film to 'Pamiętnik' ♥

5. Jaki zapach kojarzy Ci się z dzieciństwem?
Zapachy różnych kwiatów oraz wanilii.

6. Lubisz gotować?
Za gotowaniem nie przepadam, ale za to bardzo lubię piec ciasta i przyrządzać różne desery :3

7. Jaki masz stosunek do gryzoni?
Bardzo je lubię :) Szczególnie chomiki są bliskie mojemu sercu, ponieważ kiedyś miałam małą chomiczkę ♥

8. Chcesz zostać sławna?
Raczej nie.

9. Ulubiony zespół muzyczny?
Takiego 'naj' to nie mam, ale całkiem lubię Die Antwoord i Maroon 5.

10. Czego w tej chwili słuchasz?
Ed Sheeran - Give Me Love

♥ 

11. Kogo przestraszyłabyś, gdyby okazało się, że jesteś duchem?
Anię i Caroline ;3

                                                                                                                                 

                                                                                                                             xoxo, Alice




1 komentarz:

xczarnax16 pisze...

oo ;) trz lubie tą piosenke Give me love:)