środa, 24 kwietnia 2013

01/07/2013, czyli jak zdenerwować bloggerkę.

Hej. Dziś niezbyt miły post. Będzie dotyczył on dnia 1 lipca. Wiecie co to za dzień? Jak ktoś nie wie, to już tłumaczę. Tego dnia nastąpi gwałtowna zmiana w blogspocie. A mianowicie chodzi mi o to, że zniknie Google Reader. To inaczej lista obserwatorów. Jedynym sposobem, jakim teraz będziecie mogli nas obserwować, to bloglovin. Ja nie jestem do tego przyzwyczajona, ale na szczęście mamy tam konto, więc bez problemu można śledzić tam nasze "poczynienia". Poniżej wkleję Wam tutorial, w którym dowiecie się, jak śledzić ulubione platformy --------> CLICK
Nasz adres na bloglovin jest po prawej stronie bloga, niedaleko nagłówka :).


A teraz dobra wiadomość dla miłośników lodów jogurtowych. Możecie wygrać max. do 3 darmowych kulek jogurtowych lodów pysznej firmy Grycan. Zadanie jest dziecinnie proste. Więcej szczegółów TU.



xo, CL.

3 komentarze:

justynapolska pisze...

JA JUŻ WYGRAŁAM;)

WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

Unknown pisze...

ładnie

Ollie pisze...

Hey!
Jestem czytelniczką tego bloga od bardzo dawna haha dlatego postanowiłam też was nominować do Liebster Award więcej na moim blogu : ciasteczkalexio.blogspot.com