piątek, 5 kwietnia 2013

Easter photos.

Hej :) Dziś mam dla Was zdjęcia z Wielkanocy. Nie wiem jak wy, ale ja to czułam ducha świąt Bożego Narodzenia. U mnie cały czas padał śnieg i choć nie widać tego na zdjęciach, to można zauważyć na moich włosach, bo po wyjściu na dwór, całkowicie się wyprostowały :( . Przy okazji możecie zobaczyć jak wczoraj wyglądałam. *na niektórych zdjęciach jest moja siostra jakby co :) *























shirt Promod / coat Zara / boots Zara / skirt Zara / bracelet Glitter / necklace Stradivarius


xo CL :*


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Świetne lenonki na pierwszym zdjęciu!! Gdzie kupiłaś?

Łyzia pisze...

@♥fankaTruSkaWek♥ h&m :)

letmelook pisze...

Śliczne włosy :)

zapraszam na letmelook.blogspot.com :)

MadeOfTears pisze...

ciekawy i klimatyczny blog :)

Unknown pisze...

OMG jaki piękne włosy love, love, love them
zapraszam do mnie http://cellinie.blogspot.com/