czwartek, 11 lipca 2013

my wishlist for summer/autumn.

Dzisiejszy post będzie dotyczył moich celów na lato i jesień. Poniżej będę Wam wymieniać te rzeczy, które upolowałam i muszę je mieć w swojej szafie.

1. Pierwsza rzecz to pomarańczowa sukienka z Bershki. Niestety nie mogę znaleźć jej zdjęcia w internecie, ale spróbuję ją opisać. Ma gorsetową górę z odpinanymi ramiączkami i rozkloszowany dół. Idealnie nadaję się na wesela. Niedługo po nią jadę!



2. Następną rzeczą są Air Maxy. Pokochałam je w różnych kolorach, ale najbardziej uwiodły mnie neonowe żółte. Uwielbiam się wyróżniać, a one z pewnością mi pomogą!

 photo T2MFiwXhFcXXXXXXXX_1030586000_zpsea3ff881.jpg



3. Kolejnym celem są espadryle w hawajski print. Coś takiego ;)



4. Następna rzecz to bikini, którego jeszcze nie mam ._.  . Spodobały mi się te ze Stradivariusa (klik) i z H&M.



5. Chcę też kupić sobie okulary w stylu vintage..:




6. ...oraz czarny melonik lub słomiany kapelusz na wakacje:





7. W wakacje chcę również zmienić coś w swoich włosach. Chcę przemalować sobie (na razie tylko szamponetką) na czarno, lub tonerem na różowo (całe). Nie wiem czy to się liczy do wishlist, ale trudno :)).





Udanych wakacji,
                xoxo  Alice&Caroline!!!

2 komentarze:

Weronika.txt pisze...

NIe weszło ci zdjęcie okularów. Ale zgaduje, że chodziło Ci o lenonki. Uwielbiam je. Moim zdaniem airmaxy to zbyt sportowe buty jak dla mnie. A espadryle (tomsy) to nie moja działka. Forever creepers! :) Ale lubię twoje posty.
PS. Zostałaś otagowana! Więcej info na blogu
http://panitruskawka.blogspot.com/

Weronika.txt pisze...

Oj sory, już są. Jednak to nie lenonki, ale też spoko wyglądają. :)