wtorek, 30 lipca 2013

overview of interesting shops.

Hej :). Wczoraj miał być mix of pics, ale nie udało mi się znaleźć odpowiednich zdjęć, i do tego nie miałam wczoraj czasu, bo byłam zajęta innymi sprawami, więc postanowiłam napisać dziś przegląd fajnych sklepów internetowych. Krótko przedstawię wam sklepy godne polecenia i wstawię kilka zdjęć asortymentu. Na razie niczego nie zamawiałam z internetu, bo wolę kupować w stacjonarnych, to raczej sprawa rozmiarówki, ale może wy jesteście bardziej obeznani w tych sprawach i przypadnie wam coś do gustu :)).




Pierwszym sklepem jest Sky is the limit. Marki dostępne w tym concept store to m. in.:
Acapulco Gold, Stussy, Undefeated, The Hundreds, Mishka NYC, Crooks & Castels, Beastin', Vans, Keep, We peace it apparel, Misbhv, StaffByMaff,  Transmission, Rush Dnm, Haah, Rasmentalism, Maui Wowie, Sky is the Limit, Electra Bicycles.
Sklep promuje marki streetwear'owe. Jest tam asortyment damski zarówno jak męski. Poniżej znajdziecie zdjęcia moich ulubionych rzeczy znalezionych w Sky store:














Ten sklep jest z pewnością bardziej znany. Są tam ubrania, które niejednej fashionistce przypadłyby do gustu. Moje ulubione ciuchy to:

T-SHIRT OVERSIZE CHICAGO 1973 CZARNY

TOP Z BASKINKĄ SREBRNA NITKA BIAŁY

T-SHIRT COLLAGE ŻÓŁTY

SUKIENKA GORSETOWA ROZKLOSZOWANA TURKUS GRANAT
SUKIENKA MESH ROZKLOSZOWANA CZARNA

TUNIKA SZACHOWNICA ZIELONO BIAŁA

TOREBKA NA PASKU CROSS-BODY CZARNA

KAMIZELKA JEANSOWA Z TYGRYSEM

SPODENKI SZORTY DENIM PRZECIERANE NIEBIESKIE

A teraz najlepsza spódnica, którą miałam kupić, ale muszę się powstrzymać :( :

SPÓDNICA EKO SKÓRA AZTEC PATTERN SREBRNA METALICZNA





Kolejny sklep jest taką jakby giełdą internetową, gdzie można kupić przeróżne gadżety. Można rozpocząć tu swój własny biznes i sprzedawać oraz kupować dzieła innych. Mnie najbardziej zaciekawiły case'y na telefony, gdybym miała iPhone'a, to pewnie bym kupowała mu ubranka :). Jedyny minus to ceny, ale fajnie sobie pooglądać i pomarzyć :P . 

"IPad Dock TV" stacja dokująca-Dark Walnut drewniany stojak ipad iPad 1, 2, 3 i 4 gen

Men Leather messenger Bag Leather satchel brown leather messenger bags leather briefcase leather laptop bag leather macbook bags

Dark floral cotton button-down blouse

Moda Murzynki drewniane spolaryzowane okulary z niebieskimi soczewkami

Wood eye glasses Wood and Brass frames Rx/Sunglasses Vinhatico

Men's black and gold vintage clubmaster sunglasses M71a

Destroyed Ripped Distress  Daisy Dukes Custom Made High Waist Shorts S M L

Green necklace turquoise necklace, eBib Necklace, Statement Necklace, Lake Blue Necklace, Bubble Necklace, Wedding Necklace

Statement Necklace, Crystal Necklace,Bubble Necklace, Bib Necklace,Chunky Necklace, Bubble Beaded Crystal Retro Necklace(N059)






Ten sklep jest dla osób, które lubią styl Lany Del Rey zmieszany z Taylor Swift i Anny Dello Russo. Wielkim minusem są znów ceny. Większość ubrań tego sklepu mi się podoba, ale najbardziej wpadły mi w oko te:

Tee SDWBD white mint long

Diva

Vanilla Lady

Metallic navy

Baby doll skirt pink

Maxi dress white

Passion Fruit 7

Passion Fruit 6




xo, CL :*




Brak komentarzy: