wtorek, 1 stycznia 2013

my presents under the x-mas tree.

Ala zaprezentowała Wam już swoje prezenty, które dostała na Gwiazdkę, teraz moja kolej ;). (Od razu piszę, że ja dostałam nieco skromniejszą ilość prezentów, aczkolwiek jestem bardzo zadowolona)
    Moja lista prezentów była bardzo długa, ale nie spodziewałam się, że dostanę to, czego na tej liście brakowało, a co powinno być na pierwszym miejscu. A mianowicie chodzi mi o serię filmów "Piraci z Karaibów". Byłam tak rozmarzona, że zapomniałam o najważniejszym. To chyba mój najlepszy prezent, jakikolwiek dostałam w te święta! Na pewno każdy kojarzy przygody kapitana Jacka Sparrow'a . Niektórzy może niekoniecznie pozytywnie, ale ja z pewnością jestem na tak! To właśnie od pierwszej części, tzn. "Klątwa Czarnej Perły", zaczęła się moja przygoda z filmami, w których występują duchy I inne "stworki". Pamiętam Jacka chyba od 6 roku życia I jeszcze mi się nie znudził I chyba już tak pozostanie. Uwielbiam jego głos, humor, I styl życia, a wracając do filmu, to kocham przede wszystkim muzykę orkiestry, która dodaje emocji (Hans Zimmer), a w szczególności utwór "He's a pirate" oraz te wszystkie opowieści, klątwy... Mogłabym cały dzień tak wymieniać zalety tego filmu, ale chyba wystarczy tego, najważniejsze, żebyście wiedzieli o co chodzi :)). Tu łapcie kilka zdjęć:









Drugim "fajnym" prezentem jest dodatek "The Sims 3: Cztery Pory Roku". Nie jestem zwolenniczką gier, ale simsy szczególnie przypadły mi do gustu. Są świetne na zabijanie nudy, ale niestety można też przez przypadek zabić czas. Trzeba naprawdę uważać! Ja natomiast gram tylko w czas wolny, bo jak zagram w weekend, czy któryś dzień szkolny, to potem nie chce mi się odrabiać lekcji, czy uczyć się na jakiś sprawdzian. "Cztery Pory Roku" to mój (chyba) piąty dodatek do gry wliczając akcesoria. Zawsze czekałam na "te sensowne" (czyli takie, które jeszcze bardziej urealistyczniają tą grę) i się doczekałam :3 :







A teraz coś z kategorii "moda".
  Od kiedy w H&M'ie pojawiła się kolekcja z opalizującymi akcesoriami, ubraniami i butami pomyślałam, że jedno z nich musi być moje. Szczególnie pokochałam mieniące się kolorami trampki. Jak widać Mikołaj usłyszał moją prośbę, a pod choinkę podłożył mi właśnie te buty. Oryginalne, ciekawe oraz PIĘKNE *:')* :








Oto druga para butów, także z H&M. Te pięknidła poznały się z moją szafą wcześniej, niż ich młodsi bracia, ponieważ potrzebowałam ich do przedstawienia, ale były one jako prezent gwiazdkowy :).








No I teraz coś, co mnie zachwyciło. U wielu nastolatek widziałam podobne torby I powiem szczerze, że nie skradły mojego serca, ale jak ta trafiła w moje ręce, to nie mogłam odmówić! I to w dodatku z flagą USA?! To byłoby niewmoimstylu. Pewnie większości z Was przejadł się ten motyw, ale nie mi. Ameryka to wspaniały kraj, może jest tam więcej kradzieży, morderstw I tragedii niż tutaj w Polsce, ale ja zawsze patrzę z pozytywnej strony, np. te wszystkie krajobrazy itd.. Mogłabym się o niej wypowiadać tak długo, jak o Piratach, ale nie mam zbyt wiele czasu, aby to jakoś ująć. Lubię ten motyw nie dlatego, że jest modny czy coś, ale dlatego, ze jest on właśnie tego kraju. To teraz powrócę do tematu: torba jest jakby lakierowana i chyba pierwsza w moim życiu czarna. Zobaczcie zresztą sami:






No i ostatnia rzecz. Tu nie będę się zbytnio wypowiadać. Jest to prosty, wełniany, beżowy komin, którego szukałam od dłuższego czasu. Również z H&M. Zdjęcie jest czarno-białe, ale kolor możecie zobaczyć na ostatnim w tym poście zdjęciu:





Jeżeli chodzi o prezenty, to już wszystko, nie wliczając słodyczy i pieniędzy :).Tutaj jeszcze wszystkie prezenty zebrane w jedną całość:





Jak dla mnie, te święta były jak najbardziej udane, i to nie tylko za sprawą prezentów, ale ogólnie. Uwielbiam ten czas, szkoda tylko, że tak szybko mija. Ale wystarczy spojrzeć, jak szybko minie rok 2013. A właśnie, jeśli chodzi o Sylwestra, to życzę Wam hucznej zabawy do białego rana i oby ten rok był lepszy niż 2012, ale nie sądzę, bo w 2012 przeżyliśmy koniec świata (!), no i samych sukcesów i zrealizowania marzeń!! :*** No i moje ostatnie zdjęcie z minionego roku:




P.S. Postaram się w krótkim czasie wstawić posta z moją stylizacją bożonarodzeniową
.
xo, CL.

2 komentarze:

Łucja pisze...

śliczne prezenty, aż mi wstyd bo nigdy nie oglądałam PzK.;/

Anonimowy pisze...

Skąd torba ? :)