środa, 27 lutego 2013

tablet's review/recenzja tabletu.

Haj :D
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję.
Ostatnio zaopatrzyłam się w tablet firmy Omega (iPady były po 2 tys. a dla mojej mamy to trochę dużo :c) modelu MID7002 I z wersją Androida 4.0.4 . Nie sądziłam, że mama kupi mi go tak bez okazji, a jednak :). Początkowo myślałam tylko o tym, że służy on tylko do rozrywki, jednak jak dobrze się mu przypatrzyłam, można też na nim wchodzić na portale społecznościowe I inne strony www. Tylko muszę jeszcze skonfigurować wi-fi I będę mogła mieć internet 24h na dobę.
Mniejsza z tym. Tablet ogólnie ma dużo zalet, ALE ma też kilka wad - najgorsze jest to, że jakość aparatu jest bardzo niska! Na niektórych zdjęciach można gołym okiem policzyć piksele :(. Drugą wadą jest trwałość baterii. Po pierwszych 15min. jej poziom spadł ok. 10% !  Może zacznę mówić o zaletach. Jedną z najlepszych zalet, jest to, że można zabrać tablet w dłuższą podróż samochodową, ponieważ do opakowania była dołączona ładowarka do samochodu! Jak dla mnie raj! Drugą sprawą jest to, że jak już będę miała wi-fi będzie możliwość pobrania aplikacji Blogger (z której aktualnie korzystałam pisząc tą notkę), dzięki której będę mogła udostępniać Wam różne wpisy I posty (gdy piszę z laptopa, moja wena nie działa, a jak z komórki, to piszę jak maszyna haha). Tablet jest bardzo wrażliwy na dotyk, dzięki czemu nie zdrętwieje wam palec od klikania. Ma też wygodną klawiaturę z dużymi przyciskami, co uniemożliwi tysiące nieudanych prób wciśnięcia jednej litery. Oprócz tego ma jeszcze jedną, ważną zaletę, szczególnie dla tych wymagających: jest dość lekki, smukły oraz poręczny, bo do gigantów nie należy (ma 7"). Jego cena jest bardzo przystępna, bo kosztował tylko 300pln (Auchan), więc watro kupić. Tablet ma wbudowane takie funkcje jak: kalendarz, galeria, sklep play, poczta, odtwarzacz MP3 itd. Może też odtwarzać pliki w formacie WNP ?), niestety gifów już nie obsługuje :(. Na koniec zdjęcia:



SOU SŁIT ETUI ♥

A TU MAŁY BONUSIK HIHIIHIH




+dodaję zdjęcie z google:





xo CL 


2 komentarze:

Unknown pisze...

fajny blog :) dodaję do obserwowanych jak chcesz to wpadaj
__________
http://roszzzandblack.blogspot.com/

Marika pisze...

chciałabym dostac tableta.. <3

[ marikja.blogspot.com ]