sobota, 2 marca 2013

new in: February 2013

Dziś po raz pierwszy post z uaktualnieniem new in :) . Nie nakupywałam w lutym zbyt dużo, najwięcej jest biżuterii, z powodu wielkich wyprzedaży. Większość kupiłam na przecenie po ok. 5pln, przez co zaoszczędziłam 130pln! Na sam początek dodam zdjęcia ubrań:




jeans - New Yorker








czapka/cap - New Yorker


A tu specjalnie skarpetki, bo mają wzór w USA/UK *o*


skarpetki/socks - New Yorker







czapka/cap - New Yorker





spodnie/pants - Stradivarius



Biżuteria:


naszyjnik/necklace - Tally Weijl





naszyjnik/necklace - Stradivarius



Bardzo przepraszam za moje lenistwo, nie chciało mi się wstawiać reszty biżuterii, ale może niedługo ją zobaczycie w stylizacjach, i przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam cyfrówką, bo lustrzankę tata wziął, i nie wiem, czy wróci :(.

xo CL













3 komentarze:

by ola pisze...

pierwsze spodnie są świetne :)

Anonimowy pisze...

super

Anonimowy pisze...

przeboskie spodnie. Zakochałam się :)