niedziela, 3 marca 2013

new in: January & February 2013

Ostatnio razem z Karoliną postanowiłyśmy robić co miesięczne uaktualnienie new in, ale z racji tego, że w styczniu nie dodałam go, postanowiłam połączyć new in ze stycznia oraz lutego. Najwięcej będzie oczywiście dodatków, przede wszystkim dlatego, ponieważ w styczniu miałam urodziny, na które dostałam od koleżanek wiele biżuterii. Ponadto dziewczyny złożyły się na bransoletkę Lilou , według mnie z najśliczniejszą, zawieszką- misiem Gustavem <3 A oraz w lutym zawitały u mnie Vansy, kalsyczne czerwone, aww... już nie mogę doczekać się kiedy będzie tak cieplutko, żeby można było nosić shorty + vansy + jakaś ciekawa góra + duuużo dodatków= idealny wakacyjny look *-*


 neonowe bransoletki- Stradivarius
 bransoletka z kolcami- no name
brązowy naszyjnik- Cropp
naszyjnik z kolcami- Stradivarius
neonowy naszyjnik- Stradivarius
kolczyki- Orsay
opaska- h&m
różowa bransoletka- By Dziubeka
pierścionki- h&m

bransoletka- Lilou

spódniczki- h&m

tee- Stradivarius





tee- Zara
tenisówki- Vans

tee- Zara

tee- h&m

torebka- Bershka

shorty- Bershka

kurtka- Bershka
komin- Camaieu

Więc to by było już wszystko :) Jeszcze na zakończenie chciałabym dodać, że mamy 50 obserwatorów :) Wielkie dzięki kochani :*

Może ta piosenka nie należy do najnowszych, ale jest jedną z moich ulubionych i mam do niej duuuży sentyment :3



xoxo, Alice

2 komentarze:

Unknown pisze...

Same cuda :D Bransoletki najlepsze :)

Anonimowy pisze...

aaa ile bym dała za tyle biżu :))