niedziela, 11 listopada 2012

vogue, elle...

Do mojej 'kolekcji' zagranicznych magazynów o modzie, to znaczy, 'Vogue' i  'Elle', która jak na razie nie jest zbyt pokaźna, dołączyło kilka egzemplarzy. A mianowicie dwa wydania niemieckiego 'Elle' oraz 'Vogue'. Parę miesięcy temu pokazywałam Wam pierwsze wydania, które trafiły do moich zbiorów, a po wakacjach opublikowałam następne, więc jeśli jesteście zainteresowani i chcielibyście je zobaczyć, zapraszam:


'Elle' 
 





 
'Vogue'
 
 

 
***
 

 
 
 
btw, mam pytanie do posiadaczek 'Lilou', dobrze się Wam noszą, jak z jakością?
 
                                                               
 
                                                                             xoxo, Alice
 
 
 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bransoletki są spoko ale sybko się brudzą (ja mam pastelowy niebieski )
Ale są fajnym dodatkiem ;)

alice pisze...

Dzięki za pomoc :)